מחפשים דירה לשכירות? כך תבחרו את הדירה המתאימה לכם!

מחפשים דירה לשכירות? כך תבחרו את הדירה המתאימה לכם!

מחפשים דירה לשכירות? הנדימן יכול הכל
מחפשים דירה לשכירות? הנדימן יכול הכל
בין אם חוזה השכירות שלכם מסתיים, אתם עומדים לעזוב את בית ההורים, או שאתם זקוקים לדירה זמנית לתקופה קצרה של בין לבין. רגע לפני שאתם מתחילים להתקשר, לתאם וללכת לראות דירות להשכרה, קבלו רשימה של דברים שחשוב לבדוק עכשיו, כדי לחסוך לעצמכם בהמשך הרבה עוגמת נפש, זמן וכסף.

1.         הסביבה – הסביבה שבה הדירה נמצאת חשובה לא פחות ממאפייני הדירה עצמה ובמיוחד אם יש לכם ילדים צעירים שייהנו ממוסדות החינוך והפארקים הציבוריים שבקרבתה. אז אם אתם עוברים לשכונה חדשה, עשו בה סיבוב היכרות יסודי ואספו מידע מאנשים שכבר מתגוררים בה, לפני קבלת ההחלטה לעבור אליה.

2.         בעל הדירה -  כשהכול תקין וזורם בדרך כלל אין יותר מדי תקשורת עם בעל הדירה אבל כשמשהו בבית יתקלקל ויצא מכלל פעולה, הוא יהיה הכתובת הראשונה שאליה תפנו. לכן, חשוב מאוד לוודא שבעל הבית שאתם עומדים לחתום עימו על חוזה, הוא אדם נוח לבריות שניתן לדבר איתו בהגיון.

3.         התאמה לטווח הארוך – אם אתם מתכוונים להישאר בדירה הזו למשך תקופה ארוכה, בדקו שהיא אכן תוכל לשרת אתכם גם בעתיד, ובקשו מבעל הבית שהחוזה יהיה לשנתיים לפחות.

4.         תחבורה וחניה –. אם יש לכם רכב בדקו כמה זמן ייקח לכם להגיע בבוקר לעבודה, מה הן אפשרויות החניה בקרבת הבית והאם תזדקקו לשם כך להוצאת תו תושב. אם אין לכם רכב כדאי לשקול לבחור בשכונה שקרובה למרכז העיר, כדי לצמצם את התלות בתחבורה הציבורית.

5.         תשתיות – שאלו את בעל הבית מתי הוחלפה צנרת המים והחשמל כדי להבין אם צפויות לכם בעיות תחזוקה. בדקו שהמזגנים עובדים וודאו שבחוזה השכירות כתוב במפורש שבעל הבית אחראי למצבם התקין.

6.         תמ"א - עוד דבר שחשוב לבדוק הוא האם יש כוונה להתחיל בתהליך תמ"א בבניין שלכם או בבניין הסמוך, ובמידה וכן – ותרו על הדירה כיון שהרעש והלכלוך עלולים להוות מטרד עצום.

7.         מידות החדרים – במידה ויש לכם ריהוט משלכם ואתם מעוניינים להמשיך להשתמש בו בדקו שמידות הרהיטים שלכם מתאימים למימדי הדירה.

אהבת את הטיפ? מצאת אותו שימושי?

אני מזמינה אותך לשתף אותו עם כל מי שהוא יכול לעזור לו.

תודה רבה ובהצלחה!

שלך, קרן