מה צריך לעשות בעת מעבר דירה?

מה צריך לעשות בעת מעבר דירה?

צריכים טיפים להובלת דירה? אולי טיפים להובלת עסק או מפעל? ככה או ככה, אתם תרצו לצלוח את ההובלה ללא נזקים מיותרים, שאך אחד מאינו לא רוצה להתמודד איתם אף פעם. ואם זהו המצב, אז הרשנו לעצמנו לרכז לכם מספר דגשים לקראת מעבר דירה או הובלת בית עסק. בואו נתחיל עם אחד הדברים הכי חשובים, השוואת מחירים בין חברות הובלה מומלצות ומקצועיות.

  • רגע לפני הובלה דירה, כמה עולה השירות?

רגע לפני הובלת דירה, חשוב לוודא כמה השירות עולה בממוצע. זאת, תוכלו לעשות באמצעות השוואת מחירים בין חברות הובלה מומלצות בשוק. ישנם פורטלים ייעודיים כמו למשל פורטל טופ הובלות שמאפשרים לבצע את ההשוואות האלו. כמו כן, חשוב לבדוק מחירון הובלות לפני על מנת להבין את טווחי המחירים, לחצו לצפייה בעלות הובלה בפורטל טופ הובלות. 

  • עיטוף ומיגון של הקרטונים,

אם אין באפשרותכם לבצע עיטוף ומיגון של קרטונים לפני ההובלה שלהם, יהיה כדאי להסתייע בחברת הובלות מקצועית בכדי שהיא תבצע את העיטוף במקומכם. כמו כן, חברות הובלה מקצועיות מספקות גם את השירות של פריקת הציוד במען החדש, לא רק העיטוף שלו במען הישן. 

  • לוודא שיש אחריות על הובלה 

אם אתם צריכים שירות של מובילים מקצועיים, מומחים בתחומי ההובלות תמיד ימליצו לכם לקבל אחריות על ההובלה. וכמו כן, יהיה חשוב גם לוודא שהאחריות על ההובלה מעוגנת תחת חוזה עבודה שנחתם ביניכם לבין חברת ההובלות. 

  • קבלת מספר הצעות מכמה חברות הובלה שונות

זוכרים שהזכרנו את פורטל טופ הובלות – השוואת מחירים בין חברות הובלה מקצועיות? ובכן, בפורטל הזה תוכלו לערוך גם סקר שוק קצר בין מספר חברות הובלה. תקבלו את ההצעות מהחברות, תשוו בין ההצעות ותבחרו בחברה שהכי נכונה לכם. 

  • מובילים עם מנוף? לוודא הסמכת מפעיל מנוף!

אם אתם צריכים שירות של הובלות מנוף, ההמלצה שלנו היא לוודא שמפעיל המנוף אכן רשאי ומוסמך להפעיל אותו. אם חלילה יקרה נזק בעקבות מפעיל שאינו מוסמך להפעיל מנוף, המשטרה עשויה לראות בכם וגם במפעיל כאחראיים לנזק הנגרם.  

  • בדיקת מחירון הובלות מומלץ לצרכן 2021 

אם אתם צריכים חברת הובלה להובלת דירה או בית עסק, בכל מקרה יהיה כדאי לסקור מחירון הובלות מומלץ לצרכן באינטרנט. ככה תוכלו לברר מה הם מחירי ההובלה הממוצעים בשוק, להיערך להוצאה ולבחור בחברת ההובלות הכי אטרקטיבית במחירים שלה. רק שימו לב, שהמחיר הזול לא עולה על השירות המקצועי. 

  • לא להתפשר על שירות הובלות מקצועי

אל תתפשרו, שמעו לנו. גם אם איתרתם חברת הובלות שגובה מחירים גבוהים מהממוצע בשוק, ייתכן שהיא מאוד ותיקה ומקצועית ושווה את זה. תשקלו לחיוב לשלם קצת יותר על שירות הובלות מקצועי, אבל כזה שלא משאיר אתכם עם נזקים ברכוש ובציוד שלכם בסופו. 

המאמר נכתב בשיתוף קרן שפע ועם אתר טופ הובלות.